نحوه تشخیص روغن موتور اصلی و تقلبی

اخیراً اطلاعاتی در مورد مضرات روغن موتورهای تقلبی در مطبوعات منتشر شده است. برای اطمینان از اصل بودن روغن موتور خریداری شده شما می توانید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید به راحتی هرچه تمام تر تشخیص روغن موتور اصلی و تقلبی را تشخیص بدهید تا دیگر گرفتار هزینه های تعمیر خودرو و دستگاه های خود نباشید و از همه مهمتر این که دیگر پولتان را در جوب نریزید....  ما به شما در محافظت 100 درصدی از موتور خود کمک کنیم ، موارد زیر را که می تواند به شما کمک کند روغن اصلی و تقلبی را تشخیص دهید ، ببینید.

اگر علاقمند به اطلاعات راجع به فرمولاسیون روغن موتور هستید پیشنهاد میدهیم مقاله فرمول شیمیایی روغن موتور را مطالعه کنید

1-تأمین کننده

ساده ترین راه برای تقلبی بودن روغن موتور ، بررسی تأمین کننده است. بازرگانی نفتی فارل با توجه به سال ها فعالیت در حوزه فروش روغن صنعتی در ایران توانسته است رضایتمندی تمام مشتریان خود را جلب کند.

2-قیمت

اگر قیمت یک روان کننده خاص پایین تر از متوسط ​​بازار است ، باید منشا محصول مورد نظر را دوبار بررسی کنید. در غیر این صورت شما با استفاده از روغن تقلبی که تأثیرات جدی بر روی موتور اتومبیل  و دستگاه های شما خواهد داشت ، به خطر می افتید. پس هیچ گاه فریب قیمت های پایین را نخورید.

4. بسته بندی

اطمینان حاصل کنید که روی بسته بندها، نوشته های عجیبی وجود نداشته باشد. برچسب ها و درپوش روغن باید با موارد اصلی مطابقت داشته باشد. بنابراین ، با دقت بسیار به بسته بندی نگاه کنید و فونت نوشتاری ، تاریخ ، بارکد و لوگوی محصول را مورد بررسی قرار دهید تا در دام کلاه برداران قرار نگیرید.

5. رنگ و بو

روغن موتور اصلی معمولاً طلایی و شفاف است ، در حالی که یک روغن تقلبی دارای رنگ قهوه ای یا سیاه است. این امر ناشی از این واقعیت است که بیشتر روغنهای تقلبی از روغنهای دست دوم ساخته می شوند. بنابراین به رنگ آن توجه کنید. همچنین اگر روغن موتور هنگام باز کردن در آن بوی سوخته می دهد ، احتمالاً تقلبی است.

6. قوام / ویسکوزیته

این عنصر باید خصوصاً توسط کاربران باتجربه ای که قبلاً از همان نوع روغن استفاده کرده اند مورد توجه قرار گیرد. اگر هنگام تغییر روغن متوجه تغییر قوام (ویسکوزیته) روغن شدید ، منشا آن را دوباره بررسی کنید.

7-اشتباهات دستوری و هجی

محصولات تقلبی را می توان به راحتی از طریق غلط املایی (یک حرف اضافی یا یک نامه گمشده) یا اشتباهات دستوری تشخیص داد.

در هنگام انتخاب روغن موتور برای اتومبیل خود نکات بالا را دنبال کنید تا مطمئن شوید از این روغن در برابر اثرات منفی استفاده از روغن های تقلبی محافظت می کنید.

ارسال بار به تمام نقاط ایران به صورت دربستی و باربری های معتبر در کمترین زمان می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 09128751043 تماس حاصل بفرمایید.

بازرگانی نفتی فارل همواره آماده همکاری و پشتیبانی شما عزیزان گرامی می باشد.